Przejdź do głównej zawartości

Prelekcje



Konferencja 


Tytuł wystąpienia

 
X Dni socjologii- Festiwal 
Uniwersytet Śląski


II Ogólnopolska Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa studentów i doktorantów „Głos- Komunikacja-Media”  Uniwersytet Śląski

Konferencja Naukowa:Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś  Uniwersytet Śląski

 

Międzynarodowa Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa studentów i doktorantów „Głos- Komunikacja-Media”  Uniwersytet Śląski

Polscy single w (krzywym) zwierciadle - jaki jest ich portret i styl życia po obu stronach realno-medialnego lustra?

 
Media społecznościowe w rękach obywateli – nowa forma pośredniego dialogu.


Niewerbalna strona Facebooka w spersonalizowanym dyskursie auto- promocyjnym.
 


Jak tabloidyzacja i nowe media wpłynęły na zwizualizowanie i skrócenie komunikacji  międzyludzkiej

Międzynarodowa studencko- doktorancka konferencja naukowa: „Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej”. Uniwersytet Śląski

Personal Branding Web 2.0- rola portali społecznościowych w marketingu interpersonalnym

Ogólnopolska Konferencja Naukowa Doktorantów i Młodych Doktorów pt. Oblicza komunikacji w starożytności i współczesności. Uniwersytet Wrocławski

Człowiek i sacrum- teatr życia codziennego w świętym mieście Waranasi


Ogólnopolska konferencja interdyscyplinarna „Hipsterstwo jako nowe zjawisko społeczno-kulturowe”. Uniwersytet Wrocławski
Hipster (nie)nasycony konsument gospodarki globalnej

Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa „Media a ponowne zaczarowanie świata”. Politechnika Śląska

Tabloidyzacja mediów przyczyną zaczarowania świata.

Ogólnopolska konferencja interdyscyplinarna „Wokół czasu”. Uniwersytet Śląsk

Zagubieni w czasie: dualizm czasu wobec płynnej dwuwymiarowej egzystencji jednostki

Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa: Nowoczesne Trendy w HR. Uniwersytet Śląski

Coaching czy to idealne panaceum na firmowe kłopoty?

Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Cz.2Uniwersytet Śląski

Środki masowego przekazu- skuteczna forma pracy z uczniem zdolnym.