Przejdź do głównej zawartości

CZYTELNIA



Artykuły
W drodze do upadku: o kruchości nowych pokoleń - czytaj

Zarządzanie Zasobami Własnymi – czyli  wyższa sztuka doceniania siebie - czytaj
Praca uszyta na miarę – co wspólnego ma Konfucjusz ze Stevenem Reiss’emCZYTAJ
Skazani na miłość! - CZYTAJ-                                                
Job - hopping - jak era lojlności przeszła do lamusa -CZYTAJ-     
Biznesowy Matrix – firmy na miarę czasów.  -CZYTAJ- 
(Ponad)czasowość dress code’u, a (tym)czasowość mody-CZYTAJ-
Music of work –  melodia pracy współczesnego człowieka. - CZYTAJ-
Zmierzch coachingu & wschód biznesowej  facylitacji  -czytaj-
Być jak Miranda Priestly- czyli o portretach pamięciowych szefów.   -CZYTAJ-
Biznesowa Wieża Babel: obraz międzykulturowych negocjacji w krajach azjatyckich czytaj-
Słodki obraz hipokryzji –czyli o manipulacyjnej retoryce  inaczej  - CZYTAJ- 
W poszukiwaniu hawajskiej równowagi ALOHA   -CZYTAJ-
Krótka historia kłamstwa … w miłości  -CZYTAJ-
Korporacyjne wampiry XXI w.    - CZYTAJ-
Mindfulness a wypalenie zawodowe - CZYTAJ-
Cel realny, cel mierzalny…oddalony -CZYTAJ-
Piotruś Pan i jego Wendy. Jak oswoić niedojrzałość pracowników   -CZYTAJ-
Pismo zwierciadło duszy  -CZYTAJ-
Strach ma… oczy inteligencji emocjonalnej   -CZYTAJ-
Wyścig z czasem- czyli technologia w procesie przyswajania wiedzy    -CZYTAJ-
Personal Branding w świecie Web 2.0      -CZYTAJ-
Pokolenie X i Y. Dwa różne światy jedna drużyna   -CZYTAJ-
Na językach… rzecz o nadrzędnej funkcji plotki   -CZYTAJ-
Prawdziwy kolor sukcesu  -CZYTAJ-
Zgrany zespół to podstawa  -CZYTAJ-
Tożsamość a młodzieżowa polityka indywidualizacji   -CZYTAJ-


Publikacje zbiorcze
Społeczeństwo cyberdemokracji a władza realna nowy wymiar relacji [w:] Władza a społeczeństwo pod red. A.Bryłki, T. Kałuskiego  Katowice 2017

Niewerbalna strona Facebooka  w  spersonalizowanym dyskursie autopromocyjnym [w:] Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś pod red. Aleksandry Kalisz i Eweliny Tyc Katowice 2016 

Rola portali społecznościowych w marketingu interpersonalnym- personal branding WEB 2.0 [w:] Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej- współczesne wyzwania i trendy. pod red Jerzy Gołuchowski, Zbigniew Spyra.  Katowice 2015  

Tabloidyzacja mediów  przyczyną ponownego  zaczarowania świata [w:] Media a ponowne zaczarowanie świata. pod red. Bartłomiej Knosala,  Magdalena Kruk. Zabrze  2014